niedziela, 30 kwietnia 2017

cop

Dobry jest z niskim zapotrzebowaniem a zły z dużym? - i w efekcie inwestor który buduje sobie chatę powiedzmy mocno odbiegającą od pasywnej jest idiotą?pompa 3kw kosztuje tyle co 7kw w tym roku sprzedam tylko jedna powyżej 10kw reszta to max 9kw i to mnie cieszy bo do dobrych domów nie opłaca się robić gruntówek z odwiertamina powstańców złożyć wyrazy ubolewania mojemu byłemu klientowi i przestrzec jego sąsiada od razu a przy okazji zrobić mu podłogówkę za 50zł/m2 i pompę za 5k zapraszam do współzawodnictwa tylko uważaj bo Pstrowskiemu na grób srali a w jednym polskim filmie gość dostał gorące cegły do łap ale to było za komuny  klimatyzacja do biura  więc dawno i nie prawda teraz jest kapitalizm i nikt ci nie zabroni dokładać do interesu (byle nie z zaliczek).skoro każdemu radzisz podłączenie badziewnej pompy do cwu to dlaczego sam tego nie zrobiłeś? przecież zbudowałeś cudowny dom pod cop 1 (aha, nie uwzględniłeś w swoich planach, że oprócz ogrzewania trzeba się myć a uwierz mi - każdy się myje nie tylko Ty więc nikogo nie satysfakcjonuje samo grzanie)"Żeby przyoszczędzić to można by było kupić pompę ciepła do cwu i wstawić do bufora z grzałką jako wpomaganie c.o
i mieć przez 80% sezonu grzewczego cop 1 to lepiej kupić druga grzałkę za 150zł bo w niej nie padnie sprężarka i w drugiej taryfie będą grzały dwie"
ja uważam pc za idealne rozwiązanie i na pewno jak się wybuduję to u mnie będzie pc bez dorabiania do tego takiej ideologii jaką Ty dorabiasz kupując pc...
co do mojej pracy zawodowej to w przypadku tej dyskusji nie ma znaczenia co robię, poza tym jeżeli nawet mam firmę to pokaż mi na forum kogokolwiek kto otrzymał ode mnie ofertę na cokolwiek, i nie mam drugiego wcielenia jak co poniektórzy, jestem tutaj bo mnie to bawi, szczególnie bawi mnie argumentacja takich "mędrców" jak Ty i takich krętaczy i oszustów jak Twój wspólnik (swoją drogą macie szansę na sukces - taki tandem profesjonalistów)
. i nie bierz wszystkiego tak poważnie  001 with licence to heat... to tylko pisanie w necie
i jeszcze mam pytanie na twoją pc fakturę już masz ?
a tak aby rozwiać twoje obawy umowy podpisuję już na 2014 rynek rośnie więc może wróć do branży Panie Prezesie klienci czekają ci którym  http://klimatyzacjapolska.pl/klimatyzacja/  bobiecałeś dokończyć instalacje też (pamiętasz klienta z Mysłowic bardzo zadowolony ze współpracy z tobą pompa 3kw kosztuje tyle co 7kw w tym roku sprzedam tylko jedna powyżej 10kw reszta to max 9kw i to mnie cieszy bo do dobrych domów nie opłaca się robić gruntówek z odwiertamiCzyli dales 22k, to tym bardziej nie wiem o co Ci chodzi. Swoja droge te 6000 KWh na wode to daje 17 KWh na dobe, toz to mogles Jaskowi dac extra zarobic i za 5K bys polowe z tego rocznie zaoszczedzildla mnie montaz pompy URLICH do cwu do grzania co to nic innego
znasz kogoś kto grzeje czymś takim dom?
ja nie a wiele takich pomp już widziałem - co innego "lekkie wspomaganie" w lecie, w okresach przejściowych nie grzewczych (ogrzewanie grzejników w łazienkach) tyle i nic więcej
za słaba pompa, nawet sam producent podaje - przeznaczenie pompa do cwu a nie co

Z 1,5k wstawiasz Kospela i masz ponad 15 tysi w kieszeni. CIezko mi to pojac czemu masz tak a nie inaczej
i jeszcze mam pytanie na twoją pc fakturę już masz ?
a tak aby rozwiać twoje obawy umowy podpisuję już na 2014 rynek rośnie więc może wróć do branży Panie Prezesie klienci czekają ci którym obiecałeś dokończyć instalacje też (pamiętasz klienta z Mysłowic bardzo zadowolony ze współpracy z tobą

Akurat jestem w trakcie wykonywania dolnego źródła do domu z zapotrzebowaniem 22kW i uważam że to o wiele "lepszy" dom od Twojego, płaskie dachy, trzy poziomy. Niesamowita prostota, widać to zwłaszcza wśród typowej zabudowy. BEZ URAZY.
Właściciel będzie się tam czuł komfortowo, tak jak lubi...
Więc nie mierz wszystkich swoją miarką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz