niedziela, 29 października 2017

gatunek

Przydałoby się poprzekręcać o 90 stopni kolejne strzemiona (zamki) w zbrojeniu ławy. Zobacz u Netbeta na początku dziennika były foty jak ma być, o wygiętych łączeniach z pręta 12 mm z odpowiednim zakładem w rogach budynku też nie zapomnij. Podniosłeś jeden dla próby? nie? spróbuj, przyjdzie Ci podnieść i ustawić ponad tysiac sztuk - Ciężkie jak s...syn. Ani dobre, ani tanie ,ani lekkie ,brak zamków czy otworów do podnoszenia(np.na kciuk do chwycenia) to prawdziwa udręka,ceramika polaryzowana to jest to. DMC przyczepki bez hamulca najazdowego nie może być większe niż te jakie masz wbite w dowodzie przy montażu haka. dla małych aut z małymi silnikami czasem paradoksalnie przyczepa z dmc 750 to mandat na dzień dobry (nawet za pustą ciągniętą przyczepę.)pewnie bedzie kryzys, pewnie bede klal i wyzekal ze bylo trzeba posluchac, ale cholera, nie lubie ceramiki od poczatku bylem nastwaiony na BK, tyle ze myslalem o wersji na P+W, ale coz... chce wybudowac sam, chce wybudowac bez kreski, wiec musze sie na pewne niedogodnosci zgodzic... Nie wiem po ile u Was lecą strzemiona, ale stwierdziłem że szkoda czasu na zabawę i kupiłem gotowe na wieńce 19x19cm po 75gr za sztukę. Do ław miałem ze złomowiska gotowe za 80zł żebrowane.dachowe okna redukujemy do 1 na kazde pomieszczenie (z 4na pomieszczenie w projekcie), dodajac jedno nad schodami. okna tarasowe tym czasem nominalnie w projekcie sa 220cm wysokie w salonie i jadalnie oraz po 200 na poddaszu. No to ,,ześmiałem się ze śmiechu''. Jaki gatunek stali zbrojeniowej kolega zobaczył na fakturze u ,,gościa'' 34GS, 18G2-b , St50B a może jakiś inny RB 300, RB 400, RB 500, RB 400W, RB 500W ( gościu nie pokazał faktury?w ogóle zainteresowałeś się?) A MOŻE taki jak jest w Twoim projekcie? Teraz to już tylko wróżka z kulą może pomóc. CCC cena czyni cuda. Tanie mięso psy jedzą. Oszczędż na kafelkach czy meblach ale nie na elementach konstrukcyjnych domu, nie opłaca się.Gatunek stali najlepiej rozpoznać z metki na wiązce w hurtowni , można także poznać zgrubnie po kolorze iskier przy cięciu czy szlifowaniu , wreszcie po sposobie utwardzenia i kolorze przecinanych końcówek pręta. Jak widać po rodzaju żebrowania także można rozpoznać gatunek stali. Nie traktuję nikogo z góry i jak idiotę , jak odniosłeś takie wrażenie to przepraszam, nie było to moim zamiarem,mam specyficzne poczucie humoru i czasem zbyt bezpośredni sposób wypowiedzi ale ci co mnie znają akceptują to bo ważne jest CO piszę a nie JAK. Jestem jak te zgryżliwe dwa dziadki z loży udrażnianie rur z muppet show - moje ulubiene postacie. w kwestii przyczepki, to bez obaw zdarza mi sie ciagac lawete, auto daje rade bez zajakniecia, zreszta nie ma prawa nie dac rady. te 750 kg moge ciagnac bez problemu. zalezy mi na tej wadze aby nie bujac sie pozniej na przeglady i nie przeplacac na OC.Tak trochę z mojego doświadczenia: dużo okien dachowych, to są ogromne koszty. Wydaje mi się że lepiej powiększyć minimalnie zwykłe, a te dachowe ograniczyć. Ponadto (nie wiem jak jest w planie) ale drzwi tarasowe, balkonowe powyżej 230cm (chyba to jest 230) z porządnych firm robią tylko białe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz