czwartek, 6 września 2018

luka

ja zawsze, bez względu na rodzaj ofery, dopytuję o przyspieszony kurs chińskiego w efekcie czego telemarketer-ka sama się rozłącza, czas trwania połączenia zależy od inteligencji dzwoniącego ..."Po drugiej stronie siedzi też człowiek" Siedzi i nagabuje za kasę. Jest osobą dorosłą i wie co robi. Z "nagięciem prawa" siedzi i wciska ludziom kit. Ziobro ? Miałeś zrobić z tym porządek i doopa blada.Dzwonili brokerzy, obiecywali nie wiadomo jakie zyski, ja sobie z nimi dyskutowałem a później mówiłem, że tak naprawdę to nie mam pieniędzy ale chętnie się czegoś od nich nauczę przez telefon za darmo. Jak dzwonią i mówią, że mają dla mnie nagrodę to od razu zaczynam dyktować adres aby wysyłali, nie czekali... Jak chcą opchnąć abonament i z reguły jest to kobieta to ją bajeruję, że mam 2ha ziemi, że mam fajny dom i moja mama będzie dla nas obojga gotować obiady... Lubimy wydawać pieniądze. Niestety często na bzdety, które po kilku tygodniach lub miesiącach lądują w kącie. Od małego kształtowany jest konsumpcjonizm. Słyszeliście o książ ce „Emery tura nie jest Ci potrezbna”? jasno wyjaśnia się tam jak kupno pseudopotrzebnych nam rzeczy wpływa destrukcyjnie na nasz majątek ale też jak osiągnąć finansową wolność. Jest sympatycznie i dzięki mnie naciągną mniejszą liczbę klientów, którzy są mniej ogarnięci.W końcu po drugiej stronie telefonu też siedzi człowiek, prawdopodobnie za najniższą krajową i na umowie o dzieło, i tak samo ma dość tych telefonów jak i my." Niech rzuci tą pracę- jest (podobno) tyle ofert i do tego nie za najniższą krajową..W argumentacji co można prawnie jest poważna luka. Te firmy nie pozyskują danych, one w drodze losowania kolejnych cyfr generują nr telefonu - prawo tego nie zabrania. Tak samo może Pan pójść do budki telefonicznej i na chybił/trafił wbić numer. Nie ma mowy o przetwarzaniu danych osobowych. Najlepiej na telemarketera działa tekst - jak Pan kupisz ode mnie moje stare auto, to ja kupię od Pana ten odkurzacz. Wtedy gościu wie, że trafił na asertywnego typa i nie ma sensu dalej ciągnąć tematu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz