czwartek, 6 września 2018

respektowanie

Często mam telefony z banków, które chcą wcisnąć super kredyt na wspaniałych warunkach. Mój sprawdzony sposób to. "Tak jestem bardzo zainteresowany Państwa ofertą ponieważ straciłem pracę i potrzebuję pieniędzy do spłaty moich zaległych kredytów." Zazwyczaj na tym rozmowa się kończy Ja po grzecznych i bezskutecznych prośbach, by do mnie nie telefonowali stałem się wulgarnym chamem i to poskutkowało. Nie chcę nikogo obrażać, ale jak na pytanie skąd mają mój numer telefonu, to głupio mnie informują, że jest ogólnie dostępny!, to co mam zrobić jak nie bluznąć?. Czekam cierpliwie az wszystko opowiedzą, czasem potakuję i symuluję zainteresowanie. Wreszcie pada pytanie gdzie jestem, bo zapiszą mnie na jakis termin. Spokojnie odpowiadam,że na Antarktydzie a minuta rozmowy to 40 euro. Po jakims miesiacu wszystkie telefony ustały Gdzies wlasnie slyszalem o takim sposobie walki ze spamem. Nadawca spamu - wysyla dziesiatki tysiecy emaili i nic go to nie kosztuje. Oczekuje ze z tych tysiecy ludzi znajdzie sie kilku zainteresowanych. Teraz wyobrazcie sobie ze kazdy z tych dziesiatek tysiecy ludzi odpowiada na takiego spama, wciaga w rozmowe nadawce, ale na koncu jednak rezygnuje. I kto jest teraz na straconej pozycji ? - nadawca ie działa na wszystkich, bo wielu montaż klimatyzacji Warszawa telemarketerów prawo ma gdzieś. O dziwo zawsze numer był wybrany losowo, nigdy nie pochodził z bazy, do której zapisania się nie wyraziłem zgody... Jest jedno zdanie, które nie usunie naszego numeru z bazy, ale na 100% spowoduje natychmiastowe rozłączenie rozmowy, a jest nim magiczne "ja też nagrywam tę rozmowę".spamu....korespondencja zajmie mu mnostwo czasu, a skutecznosc znikoma. Wierze ze po jednej takiej serii emaili juz nie bedzie mu sie chcialo spamowac Do mnie zawsze są telefony "w parze"- na komórkę i stacjonarny. Najpierw seria dzwonków i głuchych telefonów przez kilka dni- dzwoniąc zwrotnie- nie ma takiego numeru- słyszę. Kiedy w końcu odezwie się pani- zazwyczaj ta sama co zawsze przedstawia się i nazwę firmy- odmawiam, proszę o usunięcie mnie z danych- i co? I nic. Za chwilę połączenie na stacjonarny i słyszę ten sam głos tej samej pani- tylko ciekawostka- przedstawia się innym nazwiskiem i podaje inną nazwę firmy. Bardzo bezczelna i zarozumiała osoba- raz już nie wytrzymałem i ją po chamsku zmieszałem z błotem od najgorszych- to jeszcze mi sądem groziła. Niestety wciąż dzwonią inni i chyba trzeba numer zmienić, bo prośby o usunięcie danych nie są respektowane.Nagraj rozmowę, bo trzeba mieć dowody. Czasem lepiej zawiadomić GIODO niż samemu się bujać z takimi telefonami. Albo po prostu blokować kolejne numery z których dzwonią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz